Regulamin serwisu miniupominki.pl
§ 1 Postanowienia wstępne
1.
Sklep internetowy Miniupominki, dostępny pod adresem internetowym
http://miniupominki.pl, prowadzony jest przez Grzegorza Kluska
prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą FOX BRAND
GRZEGORZ KLUSKA, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra
właściwego ds. gospodarki, NIP 8212630135, REGON 360630908.
2.
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i
do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady
korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania
Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem
Sklepu.
§ 2 Definicje
1.
Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w
ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z
jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
2.
Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą
pod firmą FOX BRAND GRZEGORZ KLUSKA, wpisaną do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)
prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP
8212630135, REGON 360630908.
3.
Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem
Sklepu.
4.
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka
organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa
przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu
działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
5.
Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
internetowym http://miniupominki.pl.
6.
Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach
zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach
Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym
wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania
się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
7.
Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
8.
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą
Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy
Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
9.
Konto - konto Klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane
przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach
w Sklepie.
10.
Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający
utworzenie Konta.
11.
Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie
umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez
dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy
Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
12.
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są
wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość
ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości
produktów.
13.
Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca
przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
14.
Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta
między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu
internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie
do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3 Kontakt ze Sklepem
1.
Adres Sprzedawcy:
Fox
Brand Grzegorz Kluska
Monte
Cassino 33/4
08-110
Siedlce
2.
Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@miniupominki.pl
3.
Numer telefonu Sprzedawcy: 739 292 929
4.
Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 28 1950 0001 2006 0013 1525
0001
5.
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i
numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
6.
Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w
godzinach 9:00-19:00
§ 4 Wymagania techniczne
Do
korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz
składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
a.
urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką
internetową,
b.
aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c.
włączona obsługa plików cookies.
§ 5 Informacje ogólne
1.
Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie
ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w
funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym
działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu
internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2.
Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w
asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z
postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych
danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację
Zamówienia bez zakładania Konta.
3.
Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami
brutto (uwzględniają podatek VAT).
4.
Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa
się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport,
dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany
na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w
chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
6.
Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na
wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny,
informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o
opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych
kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
§ 6 Zakładanie Konta w Sklepie
1.
Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz
rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: Imię
(lub nazwa firmy), Nazwisko (lub nazwa firmy), numer telefonu
kontaktowego, adres e-mail, hasło.
2.
Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
3.
Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła
ustanowionych w Formularzu rejestracji.
4.
Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez
ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez
wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za
pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w
§ 3.
§ 7 Zasady składania Zamówienia
W
celu złożenia Zamówienia należy:
1.
zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
2.
wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie
kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
3.
zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia
bez rejestracji;
4.
jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji -
wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy
Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu,
wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać
dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
5.
kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk
“Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w
link przesłany w wiadomości e-mail,
6.
wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od
sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z
zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
§ 8 Oferowane metody dostawy oraz płatności
1.
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru
zamówionego Produktu:
a.
Przesyłka kurierska
b. Odbiór osobisty
2.
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a.
Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
3.
Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych
metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
§ 9 Wykonanie umowy sprzedaży
1.
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje
po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą
Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7
Regulaminu.
2.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego
otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji.
Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji
następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej
wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres
poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej
oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu
do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą
otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje
zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3.
W przypadku wyboru przez Klienta:
a.
płatności przelewem Klient obowiązany jest do dokonania płatności
w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w
przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
4.
Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty,
Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w
jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w
sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
5.
a. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy,
terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
b.
W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy,
Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami
lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego
zamówienia.
6.
Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w
następujący sposób:
a.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem od
dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
7.
W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt
będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie
Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo
poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej
wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres
poczty elektronicznej Klienta.
8.
W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości
do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany
termin.
9.
Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta
liczy się w następujący sposób:
a.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem,
płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania
rachunku bankowego Sprzedawcy.
10.
Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
11.
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży
stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport,
dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach
Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie
składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez
Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
12.
Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
§ 10 Prawo odstąpienia od umowy
1.
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez
podania jakiejkolwiek przyczyny.
2.
Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia
Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż
przewoźnik.
3.
W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są
dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w
ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
4.
W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów
przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie
od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
5.
Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy
oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu
odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta
oświadczenia przed upływem tego terminu.
6.
Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty,
faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia
na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na
stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały
określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na
formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego
Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o
prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
7.
W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą
elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na
podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania
oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
8.
Skutki odstąpienia od Umowy:
a.
W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę
uważa się za niezawartą.
b.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia
otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy,
wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia
rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego
przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły
sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
c.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod
płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej
transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne
rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi
kosztami.
d.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu
otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu
jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej.